سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۵۲:۲۷

توافق شرکت ایتالیایی برای همکاری در پروژه میدان گازی توس

باشگاه خبری فراساحل: انجمن شرکت‌های ساخت و مهندسی صنعت نفت ایران و شرکت انیمپ ایتالیا، امروز در اتاق بازرگانی ایران، یادداشت تفاهم گسترش همکاری دوطرف را برای طراحی، عرضه و اجرای پروژه‌های جدید صنایع نفت و گاز در ایران و کشورهای همسایه امضا کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، نشست تجاری ایران و ایتالیا، با حضور متئورنتزی، نخست وزیر ایتالیا و محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان برگزار شد. این نشست در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و با حضور نمایندگانی از شرکت‌های ایتالیایی و ایرانی برگزار شد و در آن، انجمن شرکت‌های ساخت و مهندسی صنعت نفت ایران و شرکت انیمپ ایتالیا یادداشت تفاهم گسترش همکاری دوطرف را برای طراحی، عرضه و اجرای پروژه‌های جدید صنایع نفت و گاز  در ایران و کشورهای همسایه امضا کردند.


امروز همچنین قرارداد عرضه تجهیزات صنعتی و خدمات برای ساخت کارخانه فولاد به ظرفیت یک میلیون و ٥٠٠ هزار تن و به ارزش ٣٥٠ میلیون یورو میان شرکت فولاد بوتیای ایران و  یک شرکت ایتالیایی امضا شد. همچنین شرکت فولاد بوتیای ایران قرارداد دیگری نیز با شرکت فاتا اسپای ایتالیا برای عرضه تجهیزات و خدمات ساخت نیروگاه ٤٥٠ مگاواتی در استان کرمان به ارزش ٢٣٧ میلیون  یورو امضا کرد. در نشست امروز فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا، یادداشت تفاهمی میان شرکت آی تی وای ایتالیا و شرکت سرمایه‌گذاری پاتاسای ایران برای همکاری در پروژه‌های فناوری در زمینه های مختلف امضا شد. همچنین شرکت بل للی گروپ ایتالیا موافقتنامه‌ای با شرکت جهانپارس ایران برای اجرای قراردادهای مهندسی، تامین کالا و ساخت، در بخش‌های انرژی و زیربنایی امضا کرد.



  کد خبر : 1474
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :